De Boog

Wij zijn een Kindcentrum dat gekenmerkt wordt door de volgende waardes:
Samen, talent, respect en ouders.
Het team is enthousiast, leergierig, trots en uit op samenwerking: met elkaar, met kinderen, met ouders en met alle partners waarmee we samenwerken.
Alle teamleden zijn professioneel, handelingsgericht en spelen in op de talenten van kinderen. Zij zijn de begeleiders van kinderen in hun eigen leerproces.
Er is een eigentijds, gedifferentieerd aanbod.
Wij zijn respectvol naar elkaar met ruimte voor reflectie, creativiteit en (talent)ontwikkeling.
Aan het einde van hun tijd op Kindcentrum de Boog zijn de kinderen gegroeid tot zelfstandig denkende wereldburgers.

• Wetenschap, techniek en design
  • Nieuwkomers
  • Pabo-ALO

Brainport.
Eigenaarschap.
Talentontwikkeling.
Gedrag.
NT2.
3O leren.

Wij zijn op onze school op dit moment bezig met het werken in leerteams. De leerteams houden zich bezig met eigenaarschap, brainport, gedrag, rekenen en taal. Daarnaast merken wij dat er een toename is van anderstalige leerlingen. Deze ontwikkeling is schoolbreed. Onderzoek gaat altijd in samenspraak met directie, mentor en basisschoolcoach. Binnen onderzoek zijn wij met name op zoek naar een afstudeerder die zich wil richten op taal bij het jonge kind.

Summa College (onderwijsassistent, zorg en welzijn & sport en bewegen)