De Klimboom

Wil jij afstuderen op een school die bekend staat om de gezellige sfeer en waar iedereen zich welkom voelt, dan zijn wij op zoek naar jou.

Op onze school is er veel aandacht voor het pedagogisch klimaat. Dat is voor ons de basis van waaruit zowel kinderen als leerkrachten zich optimaal kunnen ontwikkelen en ontplooien. We willen daarmee zo goed mogelijk aansluiten bij de behoefte van het individuele kind en gaan daarbij altijd uit van het positieve.

Onze missie daarbij is: Op naar de top!

• 21st Century Skills
  • Engels
  • Leren en media

Internationalisering en Engels (VVTO)
Toekomstgericht leren (21st Century Skills)
Burgerschap
Communicatie met (anderstalige) ouders

LIO- VACATURE 2023-2024:

Wij hebben voor schooljaar 2023-2024 een LIO- vacature.
De bouw en de groep wordt nader bepaald als wij meer zicht hebben op de formatie voor het nieuwe schooljaar. Geef jij in je sollicitatiebrief een voorkeur aan voor de onder- midden- of bovenbouw? Dan weten we meteen waar jij zin in hebt.

Wat bieden we jou?
• Een vergoeding voor je stage (indien 180 studiepunten behaald zijn)
• Een gedreven, enthousiaste mentor en basisschoolcoach
• Een gedreven team en optimale begeleiding

Daarnaast willen we schooljaar 2024-2025 benutten voor de volgende thema's.
- De optimale inzet van digitale middelen ten behoeve van ons onderwijs. Denk aan Blue-bot, Ozobot, 3D printer, Digiborden, Osmo, iPads, Greenscreen etc.
- Burgerschap, leven en werken in een globaliserende en interculturele samenleving en op een internationale arbeidsmarkt
- Goede gezondheid voor leerlingen en medewerkers middels voedingsbeleid en gezond gedrag/bewegen
- Communicatie met (anderstalige) ouders
- Ook gaan we dit schooljaar onderzoek doen naar een nieuwe rekenmethode. Wat sluit aan bij de leerlingen, de visie van de school en waar werken de leerkrachten graag mee? Vind jij het leuk om je te verdiepen in een van de bovenstaande zaken, dan zit je bij ons helemaal goed.

Zij-instroomtraject
Summa