De Stokland

DIT ZIJN WIJ!
Groots in een klein dorp
Gezellig en gastvrij
Dynamisch
IPC ’ers (de enige binnen SKPO)
Samen
Ambitieus
Vrouwen én mannen
Enthousiast
Vernieuwend

• 21st Century Skills
  • Nieuwkomers

Onze school is altijd in ontwikkeling. Jaarlijks ontwerpen we onze nieuwe plannen. De thema's daarvan bepalen we met het team aan het einde van ieder schooljaar. We nodigen je uit om daarin mee te denken en te participeren.

Wij staan ervoor open om in gesprek te gaan over het onderwerp van jouw onderzoek. Daarbij zijn we erg nieuwsgierig naar jouw talenten, interesses en ontwikkelkansen en denken graag met je mee!

Wat onze school echt bijzonder maakt binnen het SKPO is dat wij werken met IPC. Dit houdt in dat er thematisch, en erg gevarieerd gewerkt wordt , waarbij het effectief leren centraal staat. De kinderen werken doelgericht aan het verbeteren van hun vaardigheden. Het bevat verrassende, boeiende lessen waarbij creatieve vakken en de zogeheten ‘zaakvakken’ een samenhangend geheel vormen. We streven ernaar om ouders zoveel mogelijk te betrekken bij een startpunt of afsluiting binnen onze thema's.

IPC biedt studenten een hele mooie, unieke kans om geïntegreerd les te kunnen geven!

• Middenbouw, Bovenbouw
  • Groep 3, 4, 5, 6, 7, 8

Summa college (onderwijsassistent)
Fontys (Pabo en Pabo Alo)