OBS De Bogerd

OBS de Bogerd is dé basisschool van Rossum. De Bogerd is een veilige plek waar kinderen groeien en samen ontwikkelen tot gelukkige wereldburgers. Het zorgvuldig samengesteld onderwijsprogramma geeft een stevige en brede basiskennis, waarbij het aanbod wordt afgestemd op de onderwijsbehoeften van iedere leerling. Wij bieden een beredeneerd en gevarieerd onderwijsaanbod waarbij interactie, eigenaarschap en betrokkenheid worden gestimuleerd. Kijk eens op onze website: www.debogerd.net. Wij hopen je binnenkort te ontmoeten in onze school.

OBS De Meidoorn, OBS Tweestromenschool en OJBS De Lispeltuut zijn onze satellietscholen. Studenten ook daar voor stage terecht.

• Nieuwkomers
  • Jonge kinderen
  • Kunst en cultuur

> Pedagogische huisstijl
> Thematisch onderwijs (integraal aanbod burgerschap, kunsten, wereldoriëntatie, spelling, begrijpend lezen etc.)
>Leerlingen volgen in ontwikkeling (Leerlingvolgsysteem, toetsing en kindgesprekken)

Op onze scholen vinden wij een onderzoekscultuur belangrijk. Wij zijn nieuwsgierig, open en ondernemend. Vanuit gezamenlijke verantwoordelijkheid werken we aan onderzoeksopdrachten. Tijdens het onderzoek zijn dialoog en feedback een belangrijk aspect om bij te dragen aan de schoolontwikkeling. Wij vragen studenten altijd om kennis, ervaring en onderzoek met het team te delen. Wij leren van en met elkaar.

Wij kijken graag samen met jou naar welk onderzoek er bij onze school maar ook bij jou past.

Een studerende onderwijsprofessional bij Stroomm:
> Voelt zich welkom
> Wordt gezien en gewaardeerd (vertrouwen)
> Doet dingen samen, ontmoet elkaar (samenwerking)
> Voelt back-up en mag fouten maken (ondersteuning)
> Ervaart ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei (ontwikkeling)
> Krijgt aandacht en constructieve feedback die bijdragen aan zijn/haar duurzame inzet binnen het onderwijs

Contactpersoon: Maud van de Bovenkamp - maud@debogerd.net

Wij bieden plaats aan 12 studenten waarvan de afstudeerplaats in

• Groep 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

WO en HBO afstudeerstudenten
HBO studenten onderwijs, sport, cultuur, pedagogiek etc.
MBO studenten
Snuffelstages voortgezet onderwijs