OBS t Schrijverke

De primaire opdracht die wij onszelf stellen luidt: ‘Met aandacht goed onderwijs geven’. Wij hebben het dan over effectief onderwijs; onderwijs dat aankomt. Effectief onderwijs steunt op twee pijlers, t.w. een fijn schoolklimaat en goede lessen. Dat laatste geven wij vorm middels het expliciete directe instructie model.
Je kunt je sollicitatie voor een afstudeerplek richten aan info.schrijverke@platoo.nl. We bekijken vervolgens samen de wensen en mogelijkheden.

• Kunst en cultuur

Hoogbegaafdheid, EDI, rekenen, schoolklimaat, cultuuronderwijs, didactisch handelen

Op OBS t Schrijverke werken we met expertteams: groepjes leerkrachten (en evt directie) die samen een onderzoek uit het jaarplan oppakken. Een afstudeerstagiair kan hierbij aansluiten. Een eigen afstudeeronderwerp behoort ook tot de mogelijkheden.

Partners in leren

Wij bieden de mogelijkheid om een deel van je stage te doen bij deze scholen en/of organisaties:

Hogeschool De Kempel
Summa College