BS Roald Dahl
• Plezier
• Structuur
• Betrokkenheid
• Samenwerking
• Eigenaarschap
Thema's
- Educatief ondernemerschap
- Onderzoekend en ontwerpend leren
Speerpunten voor schoolontwikkeling
Basisschool Roald Dahl is volop in ontwikkeling. Leerkrachten zijn lid van een leerteam waarin zij onderzoekend en ontwerpend werken aan een doel dat een speerpunt is in de ontwikkeling van de school. Denk hierbij aan gedrag, ondersteuningsstructuur, ononderbroken ontwikkelingslijn en professionele leercultuur. Als afstudeerstudent heb je een actieve, en leidende, rol in het leerteam ‘onderzoek’. Je wordt als afstudeerstudent begeleid door collega’s die expertise en affiniteit hebben met het doen van onderzoek en/of het thema van het onderzoek. Denk aan onze hoogbegaafdheidscoördinator.
Onderzoek
Afstudeeronderzoeken studiejaar 2023-2024
Meer-en hoogbegaafdheid.
Basisschool Roald Dahl wil toekomen aan de onderwijsbehoeften van al haar leerlingen. Het onderzoek richt zich op de vraag of wij op dit moment op de juiste manier voldoen aan de onderwijsbehoeften van onze meer- en hoogbegaafden leerlingen. Welke kennis en vaardigheden hebben de leerkrachten op basisschool Roald Dahl nodig om vorm te geven aan onderwijs aan meer-en hoogbegaafden leerlingen?
Partners in leren
Wij bieden de mogelijkheid om een deel van je stage te doen bij deze scholen en/of organisaties:
Professionele leergemeenschap
Wij bieden plaats aan 7 studenten waarvan de afstudeerplaats in
- Onderbouw, Middenbouw
- Groep 3, 4
Daarnaast biedt onze school plaats aan studenten van:
summa college eindhoven