BS Roald Dahl

Op basisschool Roald Dahl wordt er door kwalitatief goed onderwijs voor gezorgd dat leerlingen zich op een prettige, veilige manier kunnen ontwikkelen. We helpen ze hun zelfstandigheid te vergroten en kennis op te doen, vaardigheden aan te leren, zodat ze positief, vriendelijk, open en met vertrouwen de wereld in gaan. Door een combinatie van basisvakken in de ochtend en thematisch onderwijs (IPC) in de middag geven wij kinderen een goede basis. Binnen onze visie hebben we vijf kernwaarden die wij belangrijk vinden voor onze kinderen:
• Plezier
• Structuur
• Betrokkenheid
• Samenwerking
• Eigenaarschap

• Educatief ondernemerschap

Basisschool Roald Dahl is volop in ontwikkeling. Leerkrachten zijn lid van een leerteam waarin zij onderzoekend en ontwerpend werken aan een doel dat een speerpunt is in de ontwikkeling van de school. Denk hierbij aan gedrag, ondersteuningsstructuur, ononderbroken ontwikkelingslijn en professionele leercultuur. Als afstudeerstudent heb je een actieve, en leidende, rol in het leerteam ‘onderzoek’. Je wordt als afstudeerstudent begeleid door collega’s die expertise en affiniteit hebben met het doen van onderzoek en/of het thema van het onderzoek. Denk aan onze hoogbegaafdheidscoördinator.

Afstudeeronderzoeken studiejaar 2023-2024

Meer-en hoogbegaafdheid.
Basisschool Roald Dahl wil toekomen aan de onderwijsbehoeften van al haar leerlingen. Het onderzoek richt zich op de vraag of wij op dit moment op de juiste manier voldoen aan de onderwijsbehoeften van onze meer- en hoogbegaafden leerlingen. Welke kennis en vaardigheden hebben de leerkrachten op basisschool Roald Dahl nodig om vorm te geven aan onderwijs aan meer-en hoogbegaafden leerlingen?

Wij bieden plaats aan 7 studenten waarvan de afstudeerplaats in

• Onderbouw, Middenbouw