Daltonschool De Evenaar

We zijn een Daltonschool. Vol overtuiging. Kinderen, ouders, verzorgers, leraren en school. Wij willen samengroeien om samen te groeien. We zijn een eenheid, waar respect voor elkaar voorop staat. Waar iedereen zich thuis voelt. En waar iedereen samenwerkt. Want de toekomst lacht, maar ook vandaag moet al lachen. Alleen dan kun je presteren. Want ja, ook dat willen we: presteren. We willen dat iedereen er alles uithaalt wat hij of zij in zich heeft. Onze leraren dagen daartoe niet alleen de kinderen uit om op pad te gaan, maar ook zichzelf en elkaar. We blijven nieuwsgierig en willen vooruit. Op naar de toekomst!

• 21st Century Skills

Wij willen ons als school graag verder ontwikkelen binnen de fijne motoriek in de onderbouw en digitale geletterdheid in de midden- en bovenbouw. Je hoeft je onderzoek bij ons op school niet alleen te doen. We formeren een groepje collega’s om jou heen waarmee je regelmatig samenkomt, zodat je geholpen kan worden bij de vragen die je hebt, maar ook samen kunt sparren. Spreekt één van deze twee onderwerpen jou aan? Dan zien we jouw sollicitatiebrief met enthousiasme tegemoet.

Sollicitatiebrieven mogen naar: kellybressers@saamscholen.nl

Jaarlijks is er een A-fase student die, samen met collega's van onze school, onderzoek doet in het kader van onze onderwijsontwikkeling.
Deze onderwerpen hebben we (o.a.) al onderzocht: begeleid spel, bewegend leren, woordenschat, kindgesprekken, vakintegratie en portfolio-gebruik.

Koning Willem I College
Variva