Het Rondeel

Het Rondeel is een organisatie in beweging. Wij gaan uitdagingen niet uit de weg. Wij zijn een ondernemende en innovatieve school. We vinden het belangrijk om het beste uit jezelf te halen. Dit maakt ook dat wij trots zijn op onze ontwikkeling richting inclusie onderwijs. Dus wil je jouw rugzak vullen met allerlei tools waar je je hele loopbaan plezier van hebt, dan moet je bij ons zijn!
We doen het met elkaar en jij bent onderdeel van ons warme team. Misschien spannend maar de ervaring leert dat studenten achteraf blij zijn met de ervaringen die ze hebben opgedaan.

• Bewegingsonderwijs
  • Kunst en cultuur

* samen staat centraal
* toekomst gericht onderwijs
*meer dan onderwijzen

Op Het Rondeel wordt gewerkt met ontwikkelteams. Elk ontwikkelteam heeft een coördinator die deelneemt aan het MT en/of hier nauw mee samenwerkt. Alle collega’s werken in een ontwikkelteam passend bij zijn affiniteit/ambitie. Het onderzoek valt onder het ontwikkelteam: ‘ontwikkelen van de organisatie’. Hierin wordt een onderzoeksgroep samengesteld. Deze groep heeft veel onderzoeks- en inhoudelijke expertise. Onderzoek neemt een vaste plek in de beleidscyclus van de school. Je zult de koersborden PDCA-cyclus dan ook in hele de school tegenkomen. Het onderzoek komt altijd voort uit een vraag vanuit het team of uit de doelen van het jaarplan. Deze zijn visie gestuurd. Dit maakt dat er een hoog urgentiegevoel is en dat het hele team zich bij het onderzoek betrokken voelt en hier belangstelling voor toont. Dit maakt dat jouw onderzoek van betekenis is voor onze organisatie in beweging.

We vinden het belangrijk dat het onderzoek bij jouw interesse past en waar je affiniteit mee hebt. Daarom zul je samen met de bsc en het MT richting geven aan je onderzoek. De pijlers van ATO scholenkring zijn voor de komende jaren:
Samen staat centraal, toekomstgericht onderwijs en meer dan onderwijzen. Zoals je ziet zijn dit thema's waar je in samenwerking met ons team veel mogelijkheden hebt.

Verschillende richtingen vanuit het Koning Willem 1 College.
Psychologie studenten