Nicolaasschool

Wereldburgerschapsonderwijs

De Nicolaasschool stapt in 2023 over naar een spiksplinternieuw kindcentrum. De missie en onze vier kernwaarden ‘trots, verbinding, verantwoordelijkheid en vakmanschap’ zijn daarbinnen onze leidraad.

Dit doen we elke dag met veel enthousiasme voor ruim 425 kinderen. Wereldburgerschap is elkaar ontmoeten, verbinding maken met jezelf, de ander en de wereld om je heen. Naast de stevige basis in lezen, rekenen, taal en schrijven, bereiden we onze kinderen voor op de toekomst. We leren Engels en ontwikkelen 21e-eeuwse vaardigheden met IPC. Onze maatschappelijke maatjesprojecten maken kinderen bewust van de kansen die samenwerking biedt.

Zo stappen onze kinderen als echte wereldburgers de toekomst in.

• 21st Century Skills
  • Engels
  • Kunst en cultuur

HGW, IPC, Eng, rekenen, begrijpend lezen (ter afstemming tzt)

Wij zoeken een student die enthousiast wordt van onze missie om kinderen te laten ontwikkelen en groeien.

Samen met jou gaan we kijken wat een passende plek is, waar jij ons in kan ondersteunen, aansluitend bij onze schoolprioriteiten. Hiervoor hebben we natuurlijk een mentor beschikbaar, maar ook laten we jou onderdeel zijn van de vakgroep, milepost en team. Voel je welkom!

We kijken uit naar jouw sollicitatie en gaan graag in gesprek over waar jouw affiniteit ligt, welke visie je op leren van kinderen hebt en wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Partners in leren

Wij bieden de mogelijkheid om een deel van je stage te doen bij deze scholen en/of organisaties:

KWI onderwijsassistent/zorg en welzijn
ALO/PABO