OBS de Rietpluim

OBS de Rietpluim is een openbare school. Alle leerlingen zijn anders dus niet iedereen heeft hetzelfde nodig. Leerlingen groeien van autonomie. 'Vraag het de kinderen' past daar perfect bij.
We halen de echte wereld binnen en gaan eropuit. Er is een rijke leeromgeving waarin leerlingen telkens nieuwsgierig en verwonderd spelen en werken.
We werken in onderwijsteams en bouwen aan een sterke relatie. Van daaruit brengen we leerlingen in ontwikkeling.
In ons team wordt vaak gelachen en hard gewerkt. We vinden het fijn om aanstaande collega's mee op te leiden en zorgen er dan ook voor dat de begeleiding gedegen en op maat is.

• Wetenschap, techniek en design
  • Nieuwkomers
  • Engels

Zie jaarplan op onze website.

Bij ons op school werken we met expertteams. Onderzoek zal altijd aansluiten bij de ontwikkelingen binnen een van de expertteams:
- taal
- wereldburgerschap
- didactisch handelen
- ICT, natuur, wetenschap en techniek

Partners in leren

Wij bieden de mogelijkheid om een deel van je stage te doen bij deze scholen en/of organisaties:

Hogeschool de Kempel
ROC onderwijs assistent